عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

بخاطر خاله ریزه

1392/7/15 13:08
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ریزه خوبی؟؟؟؟؟قلب

امیر علی میخواد واست از راه دور یه شعر بخونه....

خاله ی مهربون من                 چقدر شبیه مادره

بخاطر محبتاش                      از همه دنیا بهتره

                                       همش به اون فکر می کنم            دوسش دارم یه عالمه

                                       از خوبی های خاله جون                هرچی بگم بازم کمه

 

             اینم چندتا عکس با فیگورای مختلف و قشنگ:

 

         امیرعلی بعد از خوردن بستنی چوبی

 

          امیر علی قبل از تراشیدن موهای سر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطمه
23 مهر 92 20:48
سلاااااااااااااااااااااااااااام عزیزمممم!
سلام امیرعلی کچلم!
فدای اون بستنی خوردنت عزییییییییییییییییییییزم
دلم برات تنگ شده خوشکل خاله توروخدا سرت خلوت شد یه سر بیا شیراز که دل من و مامان جون و باباجون واست یه ذره شده
خییییییییییییییلی دوست داریم یه عاااااااااالمه
عیدتون پیشاپیش مبارک
بوس مخصوص واسه حمیده جون


سلام بر خاله ی مهربون و ریزه امیرعلی.
الان تازه هوای اینجا شده اون چیزی که امیر علی دوست داره "خنک و بهاری"
امیر علی جان هم دلش واسه ی خاله و مامان جون وباباجونش یه ذره شده....
مرسی که انقـــــــــــد دوستــــــــــم دارید،منم دوستون دارم...
به امید دیدار
خاله بزرگه
15 آبان 92 18:39
بخورمت عزیز خاله