عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

... نبض زندگی ما ...

1392/11/5 23:41
353 بازدید
اشتراک گذاری

توی این ساعت و این لحظه که آروم مثل فرشته ها خوابیدی شاید بهترین فرصته که از احساسم نسبت به تو بگم...

باوجود اینکه گاهی وقتا از شیطنت هات کم طاقت و بیحال میشم، با وجود اینکه گاهی وقتا چشمام پر از خوابه ولی تو انگار قصد خوابیدن نداری، با وجود اینکه این روزا بیشتر از همیشه بخاطر بازیگوشی های تو، توی خونمون باید جارو برقی بکشم، با وجود اینکه بعضی وقتا بیشتر از توانم باید کار کنم،با وجود اینکه گاهی با چشمای خسته مواظبم که مبادا زمین بخوری

با وجود همه "با وجودهایی" که گفتم و نگفتم، قلب مادرانه ای لبریز از عشـــــق و عطوفت و دوســـت داشتن و نیــــاز توی بند بند وجودم  واست به تپش در میاد که با آوای بیکرانش بهت بگه اندازه تموم گلهــــای دنیــــا دوســـــتت دارم...

راستی......کی می دونه چندتا گل تو دنیا هست؟

                                                              فقط "خدا"

                                                                     پس فقط "خدا" میدونه که چقدر دوســتتت دارم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)