عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

اولیــن قدم های دردونــــه

1392/11/29 14:46
358 بازدید
اشتراک گذاری

عالیه،محشره،خیلی نازه،اصلا بهتر بگم غیر قابل توصیفه......niniweblog.com

تا مادر نباشیniniweblog.comو مدتها واسه دیدن این لحظه انتظار نکشیده باشی نمیدونی چی میگم؟!!!

وقتی می بینی که جگر گوشه ات با چه مشقتی بلند میشه و روی پاهای خودش می ایسته از خوشحالی بال در میاری. وخوشحال و خندان تر از اون موقع، وقتیه که می بینی با اون پاهای کوچولو موچولوش چند قدم بر می داره!!!      niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

سه شنبه شب یعنی22/11/92 (ببخشید وقت نشد همون موقع بنویسم) برای اولین بار راه رفتی. من و بابایی داشتیم از خوشحالی پرواز میکردیم انگار کل دنیا رو یکجا بهمون داده بودن.اون شب یکی از بهترین شبای زندگی من و بابایی بود.تو اون شب رو واسه ما تبدیل به یک شب به یاد ماندنی کردی...niniweblog.com

پسر گلم،امیر علی جانم انشا ا... که همیشه جاهای خوب قدم بر داری و بتونی پله های موفقیت را بالا بری.

                                                                          niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله فاطمه
30 بهمن 92 22:58
فدات بشم امیرعلیییییییییییییییییییی! کاش منم راه رفتنتو می دیدم عسیسم خییییییییییلی دوست دارم خوشکلم خدا نکنه عزیز دلم... انشا ا... واسه عید که اومدیم حتما راه رفتنشو می بینی. مرسی خالـــــــــــه جون