عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

نفسم ب نفست بنده...

1394/3/13 23:31
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من با کمی تأخیر اومدم.علت این تأخیر چند وقته اینه ک ما سه ماهی است ک اسباب کشی کردیم و اومدیم شیراز.

تا چند وقت هم از خوشحالی هنوز تو شوک بودم و اصلا باورم نمیشد.

ودلیل دیگه اش هم اینه ک ما خونه آقاجون اینا نت نداریم و فقط وقتی میاییم خونه بابا جون می تونم کمی به وبت سر بزنم.که البته امیر علی خان هم انقد وروجک شده ک همون سر زدن ها هم گاهی وقتا میشه ی خط در میون.😉

گل پسرم دو سه ماهی هس ک حرف میزنه. البته ناگفته نماند ک اولاش مثل همه نی نی ها دست و پا شکسته حرف میزد. مثلا به کفش میگفت: اَش . یا هرچیزی ک میخواست بهش اشاره میکرد و میگفت: اَت

حالا دیگه با حرف زدنای شیرینش منظور خودش رو میرسونه.

امیــر علــــی عزیزم اونقد شیرین زبونه ک گاهی وقتا من و باباش رو با اسم کوچیک صدا میزنه...😉😉😉

راستی یادم رفت ک بگم نفس من از 15اسفند دیگه از شیر گرفته شد و حالا واسه خودش مردی شده البته ی مرد دو سال و دوماهه...😃😃😃

از وقتی گل پسری رو از شیر گرفتم خیلی بهتر می تونم براش وقت بذارم و باهاش بازی کنم.

                   امیـــر علـــــــی دلبندم نفسم ب نفست بنده , نفس بنده ...😘😘😘

پسندها (1)

نظرات (0)