عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

امیرعلی جونــم دیگه واسه خودش مردی شده ماشالا...

1395/7/30 13:08
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشــق من.ماچماچماچ

امروز ک بعد از 16ماه اومدم ب وبت سر زدم دلم نیومد چیزی ننویسم.وخاطرات شیرین روزهای شیرین کودکیت رو ثبت نکنم. ماچ

ما در تاریخ31/6/94 اسباب کشی نهایی کردیم و رفتیم خونه خودمون.اوه

از همون اوایل مهرماه اتاقت رو جدا کردم وتو توی اتاق خودت خوابیـــدی.چشمک

اواخر مهر ماه هم از پوشک گرفتمت.خداروشکر خیلی هم باهام همکاری کردی و هروقت جیش یا پی پی داشتی بهم میگفتی.فقط چند بار روی فرشا دسته گل آب دادی.چشمک

توی حرف زدن هم دیگه کاملا مسلط شده بودی فقط بعضی ازحرفهارو نمیتونستی ادا کنی که متأسفانه دقیقا یادم نیس.ناراحت

عزیز دلم روز ب روز که بزرگتر میشی بیشتر از قبل دوست دارم و عاشقتم قلبقلبقلب

              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)