عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

دلم برات یه عالمه تنگ شده...

1391/11/7 13:53
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی!

چقدر دلم برای دیدنت لک زده بلور قلب کوچکم از دوریت ترک زده.کم کم مامانی میره توی ماه هشتم ورود به ماه هشتم یعنی نزدیکتر شدن به روز زیبای تولد توniniweblog.com

حدودا 70 روز دیگه مونده و من بی صبرانه واسه اون روز لحظه شماری می کنم.این روزا حسابی محکم لگد میزنی. الهی من فــــــــــــدات شم که با اون پاهای کوچولو موچولوت انقد ورزشکارانه لگد میزنی!!! راستی اون روز با بابای گلت چندتا کتاب شعر واست خریدم تا برات بخونم.

 میدونم تو هم مثل ما دل تو دلت نیس تا مامانی و بابایی رو ببینی. دوستــت دارم هزار تا قلبماچماچقلب

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله بزرگه
10 بهمن 91 18:36
همه آبجیا با دردونه من خاله شدن و من با تو خاله میشم....
خیلی خوشحالم عزیزم
زودی بیا گل خاله
به نظر من تو یه پسر سفید و بور و نازی از اون پسر بچه های بامزه و خوردنی!
راستی عکس یه قلقلی دختر پیدا کردم ولی هرکار کردم نشد برات لینکش رو بفرستم

امیرعلی هم خیلی دوست داره زود بیاد و خاله های گلش رو ببینه اما چه میشه کرد که باید دو ماه دیگه هم صبر کنه.
عیبی نداره آبجی گلم به جاش دختر خودت یه قلقلی به تمام معناس.
از طرف من ببوسش!!!