عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

تشکرویژه از بابایی!

1391/11/20 14:30
172 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امیرعلی میخوام بهت بگم که بابایی یه عالمه دوستت داره.از همون روزای اولی که فهمید تو توی دل من هستی بیشتر از قبل هوامو داشت.

وحالا که حدودا ٢٢٠ روزه که از بارداری ام میگذره صبورانه کارای خونه رو انجام میده و نمیذاره که مامانی زیاد کار کنه وخسته شه.ماشاا... بابایی به همه ی کارای خونه تسلط داره انگار عمری اینکاره بوده.اینارو گفتم که بدونی چه بابای مهربونی داره انتظار دیدنت رو می کشه و عاشقانه دوستت داره...قلبماچقلب

میخوام از بابایی بخاطر همه ی فداکاریهاش تشکر کنم و بهش بگم که یه عالمه دوستت دارم...ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سها
6 اسفند 91 14:33
سلام عزیزم ممنون از اینکه تو وبلاگم واسم نظر گذاشتی و وقت گذاشتی خوندی انشالله که خدا نینیتو حفظ کنه و به خوشی و خوبی بغلش کنی عزیزم ... واسه منم دعا کن زودتر نینیم بیاد پیشمون
خاله بزرگه
16 فروردین 92 16:37
خاله شدم هورا هورا
زودی عکس نی نی رو بذار دلمون آب شد
ای خدا
قربونش برم من گلمو
ناناز
بوس واسه نی نی خوشکلت


خاااااااااللللللللهههههههه.من اومدم .خدارو شکر..........
خاله بزرگه
24 فروردین 92 11:45
ای بابا از دست شما مامان و بابای تنبل
بابا دلمون آب شد بذارید عکسشو دیگه اه
حالا دیگه سه تایی شدید مارو فراموش کردید!
قهرم اصلا
فقط با امیرعلی دوستم
از دست شما


نه بابا گرفتار بودیم.شبها بیدار و روزا خوابیم.