عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

46 روز بعد

1392/2/30 16:55
242 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه به همین سرعت ٤٦ روز از روز قشنگ تولدت گذشت..........

٤٦ روزه که من"مادر" شدم..........

این روزا وقتی سر حال خودت باشی وبه قول معروف کیفت کوک باشه واسه مامانی می خندیniniweblog.com

الهی فدات شم که وقتی می خندی تموم خستگی هام و شب بیداری هام یادم میره.niniweblog.com

امروز همین طور که توی تختت دراز کشیده بودی و چشمهای معصومت دنبال یک نگاه می گشت یه کوچولو از بستنی که داشتم می خوردم گذاشتم دهنت.چقدر بامزه بستنی را خوردی.یادم به حرف مامان افتاد که واسم تعریف می کرد: وقتی دو روزه بودم صاحب خونشون ماست خیار بهم میدهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

h
5 خرداد 92 13:08
http://www.p30world.com/archive/5078-download_skype_full.php#Down_link
خاله بزرگه
11 خرداد 92 18:48
الهی من دورت بگردم مامان46روزه
فدای بستنی خوردنت بشم ناناز خاله
بازم عکساش بذار آبجی


قربونت برم آبجی گلم.خیلی سعی میکنیم عکساشو بذاریم ولی متاسفانه موفق نمیشیم.....
خاله بزرگه
6 تیر 92 19:54
من عکس میخام عکس امیرعلی نازم ریحانه ماهم یه دونه بزن تو سر آبجی وسطی!عکس ریحان رو میخام ای خدا