عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

حس بابایی وقتی فهمیدداره بابا میشه!

1391/10/27 15:08
214 بازدید
اشتراک گذاری

درتاریخ١٦مرداد٩١ وقتی فهمیدم دارم بابا میشم. حال وهوای عجیبی داشتم مثله حال وهوای وقتی که متاهل شده بودم.هم خوشحال بودم هم نگران خوشحالی ازاینکه دارم بابا میشم وخدا لطفش شامل حالم شده ونگران بودم از مسئولیت سنگینی که به دوشم می افتاد. ولی در کل حس خیلی قشنگی داشتم که خدا اونقدر دوستمون داره که بهترین هدیه را در قالب یک فرزند بهمون داده.

و حالا که امیرعلی ٢٧ هفته و ٦ روزه که تو دل مامانشه هر ثانیه از زندگیم شکرگذار خدای مهربونمم......   "خداجون خیلی دوستت دارم"                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه کریمی
30 بهمن 92 23:14
سلام حمیده جون من ریحانه دوست صمیمی فاطمه ام عکسا محشرن سلام ریحانه جون.مرسی عزیزم شما لطف داری...