عزیز دل من امیرعلیعزیز دل من امیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

دردونه ی مامان وبابا

خدایـــا دوستت دارم...

1392/4/16 20:27
158 بازدید
اشتراک گذاری

بااومدنت به زندگی من و بابایی حس وحال قشنگی به روزها و شبهامون دادی.

معمولا صبح ها بعد از رفتن بابایی حدودای ساعت هفت از خواب بیدار میشی و با آوازهای نازت که جدیدا یاد گرفتی منو هم بیدار میکنی.niniweblog.com

این روزها حسابی می خندی و خودتو عزیزتر میکنیniniweblog.com

اونقدر با تو بودن برام شیرین و لذت بخشه که گذشت زمان را احساس نمیکنم و ساعت ها به سرعت نور برام میگذره. امیرعلی گلم پسر نازم از وقتی دنیا اومدی تحمل درد غربت و دوری از خانواده برام راحتتر شده.

خدارو شکر میکنم بخاطر خوشبختی که در زندگیم احساس میکنم...niniweblog.com

خدارو شکر میکنم بخاطر بودنت...niniweblog.com

خدایـــا دوستـت دارم واسه هرچی که بخشیدی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فاطمه یا به قول خودت خاله ریزه
28 تیر 92 19:24
سلاااااااااااااااااااااام ویژه و مخصوص به امیرعلی گلم
چطوری؟!!!!!!!!!!!!
آخ که نمیدونی دلم چقده برات لک زده
منتظرم ببینمت یه عااااااااااااااااااااالمه بوست کنم
برات یه پیشنهاد دارم فقط قول بده به مامان و بابا نگی
صبح ساعت هفت که بیدار شدی بجای اینکه آواز بخونی سریع ساکتو ببند بیا شیراز.قول میدم مامانی دعوات نکنه
بیای ها!منتظرتم شدیدا
بوس واسه امیرعلی تپلم

یه سـلام مخصوص مخصوص واسه خاله جون خودم...

دل منم برات تنگ شده خاله ریزه.
منم یه پیشنهاد دارم خوب تو چرا صبح ها که از خواب بیدار میشی ساکتو نمی بندی بیای پیش من تا دو تایی باهم واسه مامانم آواز بخونیم؟؟؟؟؟؟

بوس واسه خاله تپلم...


خاله ریزه
29 تیر 92 12:28
سللللللللللللللللاااااااام بر امیرعلی نااااازم
مگه پایین وبت ننوشته تمام حقوق این وبلاگ متعلق به توئه؟؟؟؟؟
پس چرا جواب نمیدی؟؟
امیدوارم مامان و بابات یه ذره راحتت بذارن سرت که خلوت شد یه سری هم به ما بزن
عکسای جدیدتم بذار تا ببینیم.
دلم یک عاااااااااااااااااااااالمه برات تنگ شده.دوست دااااااااااااااارم

سلااااااااااااام خاله.
خاله بخدا سرم خیلی شلوغه همش مشغول آواز خوندنم تا مامانم حوصله اش سر نره..
قلب کوچولوی منم واسه همتون تنگ شده به مامان جون و خاله و ریحانه هم سلام مخصوص برسون.

خاله فاطمه
2 مرداد 92 14:14
سلام سلام صد تا سلام به مدیریت وبلاگ!
حالت خوفه امیرعلی کپل من؟
با رکابیت زیر کولر حال میکنی؟
راستی مامان امیرعلی چرا امیرعلی تپلو تو این جشنواره هه شرکت نکرد؟؟؟؟؟؟شرایطش چی بود مگه؟
تا بعد.............
بابای

سلام عزیز دلم.
امیرعلی هم خوبه خدارو شکر...آره شدیدا حال میکنه کولر هم که خاموش میشه بیدار میشه
من وبلاگ درست کردم واسه خواهرای گلم که دورند و دلشون واسه پسرم تنگ میشه تا عکساشو ببینن.نه واسه مسابقه های نی نی وبلاگ.!
خاله فاطمه
13 مرداد 92 1:19
سلاااااااااااااااااااااااااااااام حمیده جوووووووووووووووووووون!!!!!!!!!!!!!
خوبه خودت میگی واسه عکسای امیرعلی!
پس کو عکسای جدیدش؟
دلم یه ذره شده واسه امیرعلی نااااااازم!
دلم برا هر دوتون یه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه تنگ شده!هزار تا بوس واسه دوتاتون
به امید دیدار به امید دیدار شما و مژمژ و فاطمه خانمی
به آسمون سپردم چشم از تو برنداره


سلام عزیز دلم.انشا ا... تو اولین فرصت عکساشو واستون میذارم.دعوام نکن.!
دل من وامیر علی هم واسه تو تنگ شده.از راه دور می بوسمت گلم...
به امید دیدار دوباره.............